Generel information

Integration til KP fra EG's selvbetjeningsløsninger

Informacje

Hermed en status på vores tilbud om integration fra vores selvbetjeningsløsninger til Kommunes Pensionssystem (dvs. KP-integrationen).

Vi er glade for, at mere end 30 kommuner nu har tilkøbt denne integration, og vi beklager endnu engang KOMBIT’s udfordringer med Fordelingskomponenten. Til gengæld er der nu gode nyheder.

I uge 5 sendte vi en status til de kommuner, som på daværende tidspunkt havde tilkøbt integrationen, men endnu ikke havde fået den leveret.

I uge 6 testede KOMBIT rettelserne i Fordelingskomponenten, og i uge 7 blev der gennemført test hos en pilotkommune. Der viste sig desværre igen at være problemer med Fordelingskomponenten, men disse er nu rettet, og dagens test har vist, at de data som leveres fra EG’s selvbetjeningsløsninger også havner korrekt i KP.

Vi vil derfor straks påbegynde udsendelse af serviceaftaler og implementering af KP-integrationer. Da vi som nævnt har indgået aftaler mere end 30 kommuner, har vi lagt en plan for implementeringen, og I vil blive kontaktet individuelt i forhold til det praktiske.

Vi kan forstå, at der er deadline for kommunernes udførelse af KLIK-opgaver, og vi vil i den forbindelse præcisere, at disse skal udføres uanset forsinkelserne i KP-integrationen, og tilmed er en forudsætning for implementering af integrationen.

Hvis jeres kommune endnu ikke har anskaffet KP-integrationen, vil pris og vilkår kunne oplyses ved henvendelse til Sales Executive Peter Lund (plund@eg.dk).

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/