Generel information

Forsendelse af afsluttede selvbetjeningsforløb via NemJournalisering

Resuelto
Problema identificado

Vi er blevet opmærksomme på, at i forbindelse med afviklingen af den ophobede kø, kan sager desværre risikere at blive sendt mere end én gang.

Vi beklager de gener, som dette medfører jer.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Resuelto

Køen er nu afviklet og tilbage ved normal drift

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problema identificado

Vi er fortsat igang med at sende alle de ophobede sager frem til jer og vi giver en status, så snart vi er nået igennem køen.

I vil desværre opleve sager, hvor de vedhæftede filer vil være duplikerede. Det betyder fx at der ligger 4 dokumenter på en sag i stedet for kun 2: De 2 er originale filer og de 2 øvrige er duplikater af originalerne.Vi beklager besværet med dette.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problema identificado

Vi har i dag konstateret at vores forsendelser af afsluttede selvbetjeningsforløb fra NemJournalisering til diverse fagsystemer og ESDH-systemer har været nede siden onsdag d. 1/11.

Vi har derfor lavet en genstart af NemJournalisering og det kører igen nu. Der ligger desværre en lang kø af forløb, der nu skal sendes afsted. Vi forventer alt er sendt ud i løbet af i morgen formiddag.

I kan med fordel fremsøge tidskritiske sager direkte i Administrationsmodulet til EG Selvbetjening.

Vi beklager de gener, som dette medfører for jer og jeres borgere/virksomheder.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/